ČESKÁ REPUBLIKA
TIP: ušetřete peníze za dobírku a zaplaťte bankovním převodem či kartou on-line.
SLOVENSKO
UPOZORNĚNÍ: jiný způsob platby při objednání na Slovensko bohužel není možný.
Chcete DOPRAVU ZDARMA?
Objednejte si zboží na jednu z našich prodejen - s osobním odběrem zdarma nebo nakupte nad 2 000 Kč a budete mít DOPRAVU ZDARMA - platí pouze na vybrané typy dopravy: One by Allegro (bývalé WE|DO) - výdejní místa a One by Allegro (bývalé WE|DO) - doručení na adresu
ČESKÁ REPUBLIKA
Uloženka má již přes 460 výdejních míst, na kterých si můžete svou zásilku vyzvednout. Postačí k tomu heslo/kód pro vyzvednutí, který Vám přijde SMS zprávou či EMAILEM v momentě, kdy bude objednávka připravena k výdeji.Více informací naleznete zde: https://www.ulozenka.cz/pro-prijemce-zasilek
Nový typ služby doručování balíčků! WE|DO Vám balíček doručí až na adresu. Je zde možnost opakovaného doručení
Tuto variantu je možné zvolit, pokud máte balík do 50 kg. Ten doručíme na jakoukoliv adresu v České republice. Pokud máte zájem, Česká pošta také nabízí doplňkovou službu "garantovaný čas dodání", kdy zásilku doručí nejpozději do 14:00 hodin v pracovní den i v sobotu. Ve vybraných městech a obcích pak lze doručit i dříve, nejpozději do 12:00 hodin. Budete informováni o pohybu balíčku prostřednictvím kontaktních údajů, jako je e-mail či telefonní číslo. Na webu České pošty poté naleznete také možnost "změny termínu i způsobu doručení". Více informací naleznete zde: https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-do-ruky
Kvůli neadekvátním poplatkům za platbu formou dobírky (při objednání přes Zásilkovnu), platbu dobírkou nenabízíme. Platit můžete pouze bankovním převodem předem či on-line platební kartou ihned po dokončení objednávky. Děkujeme za pochopení!
Při zvolení tohoto způsobu přepravy se prodlužuje doba dodání o 1 pracovní den. Proto Vám doporučujeme využít spíše přepravu formou WE|DO POINT a jejich výdejních míst.
Více informací ohledně tohoto způsobu doručení můžete najít na https://www.zasilkovna.cz/
Objednávku si můžete vyzvednout také u nás v prodejně a to zcela zdarma! Na výběr máte aktuálně ze 2 poboček.
1. POBOČKA PRAHA VZORKOVNA
Adresa: Vzorkovna www.MilujiKosmetiku.cz: Za Valem 1497/10, Praha 4 (kousek od IKEMu na Vídeňské)
Otevírací doba: 11:00-19:00 (od pondělí do pátku)
Telefon: 776 514 514
Email: praha@milujikosmetiku.cz
! ! ! Objednávky v Praze - Za Valem 1497/10, jsou připraveny k vyzvednutí do 24 hodin od objednání. Nemusíte čekat na SMS, ale lze po 24 hodinách rovnou vyzvednout ! ! !
Dovolujeme si Vás ještě jednou upozornit, že na tomto výdejním místě, lze objednávku z našeho e-shopu, uhradit pouze v HOTOVOSTI!
2. POBOČKA PRAHA BUDĚJOVICKÁ
Adresa: v naší prodejně ve vestibulu metra C, Budějovická (výstup z posledního vagonu - směrem z centra)
Otevírací doba: 09:45-18:15 (od pondělí do pátku)
Telefon: 608 327 586
Email: mkbudejovicka@seznam.cz
! ! ! Objednávky v Praze - v prodejně Budějovická, jsou připraveny k vyzvednutí do 48 hodin od objednání. Nemusíte čekat na SMS, ale lze po 48 hodinách rovnou vyzvednout ! ! !
Dovolujeme si Vás ještě jednou upozornit, že na tomto výdejním místě, lze objednávku z našeho e-shopu, uhradit pouze v HOTOVOSTI!
SLOVENSKO
Zásilku si můžete nechat zaslat prostřednictvím Slovenské pošty. Více informací naleznete zde: https://www.posta.sk/
Zásilku si lze nechat zaslat na vybrané místo balíkoboxu. Více infomací naleznete zde: https://www.posta.sk/balikobox/
Při zvolení tohoto způsobu přepravy se prodlužuje doba dodání o 1 pracovní den. Proto Vám doporučujeme využít spíše přepravu formou WE|DO POINT a jejich výdejních míst.
Více informací ohledně tohoto způsobu doručení můžete najít na https://www.zasilkovna.cz/
Potřebuji v objednávce změnit způsob dopravy, půjde to?
Upozorňujeme na to, že v objednávce již NELZE dodatečně měnit způsob dopravy.
Proč je v avízu k zásilce uvedeno, že odesílatelem je Uloženka, i když jste si vybrali jiného přepravce?
Je tomu tak proto, že logistika je zajištěna přes centrální překladiště One by Allegro (bývalé WE|DO). Nemusíte se tedy bát zásilku převzít.
Kde se aktuálně nachází má zásilka?
Informace ohledně zásilky naleznete v emailu, který Vám byl zaslán přímo od přepravce. Zde můžete pohyb zásilky sledovat. Žádáme Vás, abyste si řádné doručení zásilky hlídali. V případě problémů kontaktovali přímo Vámi vybraného přepravce a také nás prostřednictvím emailu.
Co mám dělat, pokud doručení trvá příliš dlouho nebo mám jiný problém s doručením zásilky?
Pokud Vám připadá, že doručení trvá nezvykle dlouhou dobu, kontaktujte, prosím, přímo Vámi vybraného přepravce. S ním tuto situaci můžete vyřešit nejrychleji. Pokud doručení trvá nezvykle dlouho či je jiný problém s doručením zásilky, neprodleně nás kontaktujte emailem!
Musím kontrolovat zásilku při převzetí od přepravce a proč?
Ano. Žádáme Vás o kontrolu zásilky při převzetí od přepravce a to za jeho osobní přítomnosti. V případě, že zásilka jakkoliv zjevně poškozená, sepište přímo na místě s přepravcem škodní protokol. Reklamaci - (poškození zboží) způsobené přepravní službou, nám prosím hlaste nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky. Na pozdější uplatnění nelze brát zřetel.