ČESKÁ REPUBLIKA
TIP: ušetřete peníze za dobírku a zaplaťte bankovním převodem či kartou on-line.
SLOVENSKO
UPOZORNĚNÍ: jiný způsob platby při objednání na Slovensko bohužel není možný.
Chcete DOPRAVU ZDARMA?
Objednejte si zboží na jednu z našich prodejen - s osobním odběrem zdarma nebo nakupte nad 2 000 Kč a budete mít DOPRAVU ZDARMA - platí pouze na vybrané typy dopravy: One by Allegro (bývalé WE|DO) - výdejní místa a One by Allegro (bývalé WE|DO) - doručení na adresu
ČESKÁ REPUBLIKA
Uloženka má již přes 460 výdejních míst, na kterých si můžete svou zásilku vyzvednout. Postačí k tomu heslo/kód pro vyzvednutí, který Vám přijde SMS zprávou či EMAILEM v momentě, kdy bude objednávka připravena k výdeji.Více informací naleznete zde: https://www.ulozenka.cz/pro-prijemce-zasilek
Nový typ služby doručování balíčků! WE|DO Vám balíček doručí až na adresu. Je zde možnost opakovaného doručení.
Tuto variantu je možné zvolit, pokud má Vaše zásilka do 30 kg. Zvolíte si jednoduše poštu, na kterou chcete zásilku odeslat. Velkou výhodou je to, že nemusíte být v určitý čas na určitém místě. Zásilku si jednoduše vyzvednete na Vámi zvolené poště, až se Vám to bude hodit. Více informací naleznete zde: https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-na-postu
Tuto variantu je možné zvolit, pokud máte balík do 50 kg. Ten doručíme na jakoukoliv adresu v České republice. Pokud máte zájem, Česká pošta také nabízí doplňkovou službu "garantovaný čas dodání", kdy zásilku doručí nejpozději do 14:00 hodin v pracovní den i v sobotu. Ve vybraných městech a obcích pak lze doručit i dříve, nejpozději do 12:00 hodin. Budete informováni o pohybu balíčku prostřednictvím kontaktních údajů, jako je e-mail či telefonní číslo. Na webu České pošty poté naleznete také možnost "změny termínu i způsobu doručení". Více informací naleznete zde: https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-do-ruky
Kvůli neadekvátním poplatkům za platbu formou dobírky (při objednání přes Zásilkovnu), platbu dobírkou nenabízíme. Platit můžete pouze bankovním převodem předem či on-line platební kartou ihned po dokončení objednávky. Děkujeme za pochopení!
Při zvolení tohoto způsobu přepravy se prodlužuje doba dodání o 1 pracovní den. Proto Vám doporučujeme využít spíše přepravu formou WE|DO POINT a jejich výdejních míst.
Více informací ohledně tohoto způsobu doručení můžete najít na https://www.zasilkovna.cz/
Objednávku si můžete vyzvednout také u nás v prodejně a to zcela zdarma! Na výběr máte aktuálně ze 2 poboček.
1. POBOČKA PRAHA VZORKOVNA
Adresa: Vzorkovna www.MilujiKosmetiku.cz: Za Valem 1497/10, Praha 4 (kousek od IKEMu na Vídeňské)
Otevírací doba: 11:00-19:00 (od pondělí do pátku)
Telefon: 776 514 514
Email: praha@milujikosmetiku.cz
! ! ! Objednávky v Praze - Za Valem 1497/10, jsou připraveny k vyzvednutí do 24 hodin od objednání. Nemusíte čekat na SMS, ale lze po 24 hodinách rovnou vyzvednout ! ! !
Dovolujeme si Vás ještě jednou upozornit, že na tomto výdejním místě, lze objednávku z našeho e-shopu, uhradit pouze v HOTOVOSTI!
2. POBOČKA PRAHA BUDĚJOVICKÁ
Adresa: v naší prodejně ve vestibulu metra C, Budějovická (výstup z posledního vagonu - směrem z centra)
Otevírací doba: 09:45-18:15 (od pondělí do pátku)
Telefon: 608 327 586
Email: mkbudejovicka@seznam.cz
! ! ! Objednávky v Praze - v prodejně Budějovická, jsou připraveny k vyzvednutí do 48 hodin od objednání. Nemusíte čekat na SMS, ale lze po 48 hodinách rovnou vyzvednout ! ! !
Dovolujeme si Vás ještě jednou upozornit, že na tomto výdejním místě, lze objednávku z našeho e-shopu, uhradit pouze v HOTOVOSTI!
SLOVENSKO
Zásilku si můžete nechat zaslat prostřednictvím Slovenské pošty. Více informací naleznete zde: https://www.posta.sk/
Zásilku si lze nechat zaslat na vybrané místo balíkoboxu. Více infomací naleznete zde: https://www.posta.sk/balikobox/
Při zvolení tohoto způsobu přepravy se prodlužuje doba dodání o 1 pracovní den. Proto Vám doporučujeme využít spíše přepravu formou WE|DO POINT a jejich výdejních míst.
Více informací ohledně tohoto způsobu doručení můžete najít na https://www.zasilkovna.cz/
Potřebuji v objednávce změnit způsob dopravy, půjde to?
Upozorňujeme na to, že v objednávce již NELZE dodatečně měnit způsob dopravy.
Proč je v avízu k zásilce uvedeno, že odesílatelem je Uloženka, i když jste si vybrali jiného přepravce?
Je tomu tak proto, že logistika je zajištěna přes centrální překladiště One by Allegro (bývalé WE|DO). Nemusíte se tedy bát zásilku převzít.
Kde se aktuálně nachází má zásilka?
Informace ohledně zásilky naleznete v emailu, který Vám byl zaslán přímo od přepravce. Zde můžete pohyb zásilky sledovat. Žádáme Vás, abyste si řádné doručení zásilky hlídali. V případě problémů kontaktovali přímo Vámi vybraného přepravce a také nás prostřednictvím emailu.
Co mám dělat, pokud doručení trvá příliš dlouho nebo mám jiný problém s doručením zásilky?
Pokud Vám připadá, že doručení trvá nezvykle dlouhou dobu, kontaktujte, prosím, přímo Vámi vybraného přepravce. S ním tuto situaci můžete vyřešit nejrychleji. Pokud doručení trvá nezvykle dlouho či je jiný problém s doručením zásilky, neprodleně nás kontaktujte emailem!
Musím kontrolovat zásilku při převzetí od přepravce a proč?
Ano. Žádáme Vás o kontrolu zásilky při převzetí od přepravce a to za jeho osobní přítomnosti. V případě, že zásilka jakkoliv zjevně poškozená, sepište přímo na místě s přepravcem škodní protokol. Reklamaci - (poškození zboží) způsobené přepravní službou, nám prosím hlaste nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky. Na pozdější uplatnění nelze brát zřetel.